19de januari

Godmorgon alla läsare!

Vaknade för en stund sedan, gick upp på direkten för att göra iordning frukost, varför?
Jo för igår fick jag världens smärta i magen, man bara på ena sidan och det gjorde så ont att jag fick tårar, jag vet inte om det var för att jag inte hade ätit någon lunch eller midadg igår, fick ju bara i mig några lussebullar och fruktsallad, så jag hade ingen aning . Men älsklingen var så gullig som kom till sängen och smekte mig på magen tills vi somnade, så nu när jag vaknade så tänkte jag att jag kanske bara ätit för dåligt så äter massa mat nu, men har fortfarande ont och det går inte över :/ kan ju inte jobba om det ska vara såhär ...
Men nu gör det inte lika ont men ont gör det ;o

Men igår låg jag och kollade på två filmer och Paradise Hotel och hade det bara mysigt , så jävla skönt att slippa en massa stress och bekymmer och bara ligga och chilla i sängen och kolla på bra filmer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0