Vad fan är problemet?!

Idag på mötet så var nästan alla där så på rasten såg jag en tjej som jag brukar prata med rätt så nere och såg ledsen ut så gick till henne och frågade om allt var okej så då började hon berätta allting(nästan) .
Hon hade kommit på sin pojkvän med att vara otrogen eller vad man nu själv kallar det, han hade massa bilder på nakna tjejer och på han själv, men det värsta var typ att en del bilder var på hans "tjejkompis" som han då kallar henne . Då var bilderna lix helt nakna och porriga och en del var bara i underkläder osv, men va fan det spelar ingen roll . Jag hatar verkligen sånt där .
Asså jag tycker inte att man ska ha bilder på andra tjejer, speciellt inte på sina "TJEJKOMPISAR" , vad fan har killen eller killar för problem egentligen? Men nu ska man ju inte skylla allting på killen heller , då tjejen skickade bilder då hon visste att han hade tjej . Vem fan gör det?! Usch nej blir så arg ... tycker sånt är så jävla äckligt och fel!
Så hon var så ledsen då hon inte visste vad hon skulle göra, asså hennes kille och "kompisen" har ju träffats några gånger och allting, så hon börjar ju få hemska tankar om att de gjort någonting osv osv .
Usch lider verkligen med henne :(

Men asså detta för mig är otrohet då man inte gör sådant här, en del kanske tycker olika men bara att flirta och skicka bilder med en annan tjej än den man har är fan otrohet, kanske inte lika grym men det är grymt mot sin tjej . Älskar man sin tjej så håller man sig till henne, då är hon den enda man ska vela ha, den enda man vill titta på .

usch och fy fan .



jag säger då det, killarnas tjejkompisar är fan fittiga i huvudet ibland, men oftast!

Kommentarer
Postat av: Paula

Fyfan det är det jag kallar tjejkompisar med "speciella tjänster." Och då är dom inte ens tjejkompisar..

2010-02-16 @ 15:05:41
URL: http://shefabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0