Till min Freddy

Ibland måste jag bara få ut dessa ord ut mig, du vet säkert att jag har svårt att prata om mina känslor, kan kan lättare skriva dem så det gör jag här .
Vet inte varför men jag känner bara en sådan otroligt stor kärlek till dig, bara för att du är den du är, du är allt jag någonsin önskat mig , du är den rätta för mig, jag känner det i mitt hjärta .
Jag vill att du ska veta att jag alltid finns här för dig, jag kommer alltid att älska dig, kommer aldrig sluta älska dig, inte ens när jag är död .
Jag blir så otroligt glad när du pratar om våran framtid, att du vill flytta ihop, åka utomlands och göra en massa saker med mig, det får mitt hopp om oss att bli större . Den enda orsaken till att jag skulle  tveka är allt skit vi gått igenom, men det är över nu vah? Inget mer sådant, nu är det du och jag som gäller eller hur?
Men ibland blir jag så rädd att du ska lämna mig, att du tröttnat på mig och lämnar mig för en som säkert är bättre än mig, eller lämnar mig för henne ... Du vet att det är min värsta mardröm och om det skulle hända skulle jag inte klara av det och jag menar verkligen det, jag säger inte att jag kommer ta livet av mig men jag kommer inte ens försöka leva , kommer vara som en zombie som bara finns, kommer strosa runt som luft som ingen märker till . Jag säger inte att det här är det du vill, jag säger bara att det är det jag är rädd för .
Det finns bara några få saker som kommer få mig att lämna dig, det är som du ljuger för mig, om du sviker mig eller om du är otrogen mot mig . Men detta kommer aldrig att hända eller hur?
Men jag har aldrig älskar en människa så mycket som jag älskar dig, det måste du veta, efter allt skit så älskar jag dig bara mer och mer, det måste vara ett tecken på att det är vi som hör ihop, att vi är själsfränder .
Jag vet att en dag kommer vi stå där hålla varandra i handen och ge varandra löften om evig kärlek och sätta ringar på varandras fingrar .
Du är den enda som fått mig att känna mig säker, att känna mig som en prinsessa, för du behandlar mig med respekt, du ljuger inte för mig, du undanhåller inte saker för mig, du är ärlig och du får mig att älska dig mer och mer för varje dag som går .
Jag tror att vi har lärt oss en läxa om hur vi ska behandla varandra, vi har varit riktiga svin mot varandra men nu så behandlar vi varandra med respekt och kärlek .
Jag har lärt mig innebörden om just kärleken, att kärlek är något man ger och får av den rätta människan, det handlar om respekt, tillit och tro . Det är just det jag har för dig .
Jag kanske inte visar det så ofta men jag försöker så mycket jag kan, vill ju inte vara för på heller, typ besatt psykobitch typ haha .
Jag vet inte om jag har tänkt så mycket på det men vi har så mycket gemensamt, vi har samma dåliga humor, samma smak på vissa filmer och musik, vi har båda lika intressen men samtidigt så olika intressen men vi kombinerar dessa tillsammans så vi fortfarande kan vara med varandra även om inte är med varandra .
Vi har många mål som vi gemensamt ska nå och vissa separat men vi kommer alltid att finnas för varandra och hjälpa varandra.
Jag vet att jag inte är perfekt men jag försöker så gott jag kan för att visa dig att det är just detta jag känner för dig och det blir starkare för varje dag som går .
Man vet aldrig när man kan förlora den men älskar och man ska aldrig ta något för givet så ska bara vara glad och lycklig att jag har dig, för man vet aldrig hur länge det varar . "peppar, peppar, ta i trä"

Jag vill att du läser igenom detta ordentligt och ta åt dig det jag skrivit, för det är du värd ♥


Kommentarer
Postat av: Celia

Åh ,va gulligt skrivet

2010-08-21 @ 22:17:02
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0