Personalmöte

Godmorgon tänkte jag skriva, men det blir ju lite fel haha .
Men hann inte skriva imorse då jag fick lite bråttom .

Ställde klockan på 5!? men snoozade lite men kände att det var dags att gå upp efter ett tag haha . Satte mig i köket för att göra mig iordning men hade typ ingen lust eller ork alls att fixa mig, så det vart bara mascara, foundation och mitt natuliga lockiga hår, saaaay what? Jag vet att jag aldrig brukar ha mitt naturliga lockiga hår då jag plattar det men imorse orkade jag verkligen inte -.- .
Åt goda scones till frukost med apelsinjuice så vart lite piggare :)
Åkte in till stan till jobbet där mötet infann sig .

Haha jag tror att vi är de enda som har roligt på våra personalmöten, de skojar sig igenom det mesta men är också allvarliga :) men hade det roligt :)
I en powerpoint gick vi igenom hela året 2009, jag började ju inte förens i december så man fick veta mycket haha . Men sedan så gick vi igenom 2010 det som hänt och det som kommer att hända, vilket kommer vara superroligt tror jag, massa aktiviteter och tävlingar, så om ni ska på bio köp Rabattkortet eller gå med i Bioklubben!
Och så fick vi se 20 tror jag att det var, trailers på filmer som kommer att visas under hela året och jisses vilka filmer det kommer att komma alltså! En del hade jag redan sett men det var typ 3 stycken jag verkligen fastnade för! Längtar :D
Sedan bjöds det på frukost och efter halva mötet bjöds det på semlor! Tog dock ingen då jag avskyr mandelmassa , hatar att det aldrig finns semlor utan, visst på bagerier och konditorier finns det väl säkert om amn säger till men aldrig om det serveras, sämst .

Dock tog mötet längre än vad jag hade väntat mig så fick stressa mig till tunnelbanan då jag hade en bokad tid hos vårdcentralen 11.50 och klockan var 11.10, när jag väl kommer fram till tunnelbanan så var hela planen avspärrad, hade tydligen hänt något vid östermalmstorg? Så fick lite panik, så var tvungen att ta en annan tunnelbana till Odenplan och ta buss därifrån till Tekniska ... Seg som fan och fick ringa och boka om tiden så ska dit fortfarande idag men klockan 15.15, så får gå dit idag iallafall :)

Just nu sitter jag bara i sängen med datorn framför mig och läser igenom lite bloggar, ska kolla när jag börjar imorgon och ska antingen spela eller vila en stund men då blir jag nog bara segare så lär bli att jag spelar, haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0