Måndag

Godmorgon bloggen!

Vaknade alldeles för tidigt idag för att kunna få sova ut, vakna kanske 9, lix what? Vill kunna sova längre men somnar inte om, kan ligga i timmar utan att somna om, riktigt irriterande men lär somna ett tag senare kanske , haha . Men men Är vaken iallafall, har ätit frukost (stekt ägg på rostad macka, mumma!) och just nu kollar jag på Våra Bästa År .
Igår jobbade jag och det var verkligen inte min dag, visst hade det jävligt chill då jag var samordnare i godis men det var alla jävla kunder som var riktigt tjuriga, riktigt fittiga, så pallade inte mer efter ett tag så gick bara back och gjorde iordning alla jävla leksaker ... Men fick sluta tidigt iallafall så det var skönt :) Åkte hem till min älskling som inte mådde så bra igår, stackars min älskling, han låg i sängen bredvid mig typ hela kvällen, hoppas han mår bättre idag, har ju inte pratat med honom sen igår lix, gav bara han en puss och sade hejdå när han skulle till jobbet, men ska smsa honom :)
Hoppas ni alla haft en trevlig helg, jag har ju typ bara jobbat men igår kväll var jag och älsklingen på bio!

Vi såg ju Edge of Darkness och enligt mig var den bra, lite små seg och förutsägbar men den var bra :) lite små sorlig, små rolig och det var vissa scener man hoppade till på .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0