It's worktime

Godmorgon på er!

Har varit vaken en lång stund men har suttit och hållt på med datan och ipoden lite, var tvungen att göra om hela då jag hade ipoden till min data och inte den nya som jag sitter vid nu så fick göra om men fick in lite nya låtar iallafall :) sedan har jag avinstallerat en massa skit från datan som tar onödigt plats för annat så det var skönt :)
Har ätit frukost som bestod av scones, mumma på det!
Känner mig lite nere idag, men orkar inte gå in på det men jag hoppas att jag rycker upp mig snart då det är dags att börja jobba igen, usch känner mig verkligen inte taggad men ska fan bli det, haha!





You know that I never want to hurt you
I'm afraid to lose you again
I love you, you know that!
I just want you to listen to me
Forever and ever right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0