Im done

Nu har jag fixat mig färdig, måste bara byta om men det gör jag då jag ska gå :)
Har suttit och kollat på One Tree Hill och bara tagit et lugnt, är inte ett dugg taggad för ikväll då jag är skit trött men bara att bita ihop . Förstår bara inte hur jag kan vara så trött hela tiden, är trött på att vara trött .
Saknar min älskling alldeles för mycket och vill att han ska komma hem innan jag åker men han hinner inte :/
Känner på mig att denna kväll komma att suga pung, det kommer vara mycket folk då det är 1 premiär idag och konferenser så woho! Men nej jag ska inte klaga nu, måste bita ihop .

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

har haft de helt underbart!!!! är tyvärr hemma igen.. jo ja har en fråga till dej, vart ligger rocksta eller va de heter i vallentuna? :) kramis

2010-02-24 @ 15:22:19
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0