Godmorgon kära torsdag

Har varit vaken sen typ 8 imorse eftersom vissa inte kan vara tysta på morgonen, riktigt irriterande då jag vill kunna sova länge på morgonen då jag inte kunde somna igår , låg i säkert 2 timmar vaken och försökte sova, tänkte sätta på tvn men ville inte störa älsklingen så låg där i mörkret och lyssnade på radion, 106.3 och tänkte på en massa onödiga saker, haha .
Men är uppe nu iallafall och ska snart iväg .
Är färdig fixad och sitter just nu och kollar på film, men tog en paus för att blogga ;) hehe skoja .
men igår mådde jag verkligen piss, tänker inte ta upp det nu men som ni kan se så har det lite med att göra med det som står i inlägget under . Men idag är det väl lite bättre, mår inte lika dåligt, men har världens huvudvärk, ont i kroppen osv , så jävla värdelöst .
Men men nu ska jag sluta vara bitter och kolla klart på filmen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0