Fredag

Godmorgon på er!

Idag vaknade jag fan kl 10, helt sjukt, brukar aldrig sova så länge, haha ! Men det var skönt att få sova lite då jag inte trodde jag skulle somna om när älsklingen gick till jobbet, jag skulle gå på toa men det var upptaget så fick stå där och vänta en stund och då vart jag typ pigg haha men lyckades somna om, wiho!
Idag är jag ledig vilket är förjävla skönt då min rygg skriker att den har ont så ska bara vila ryggen lite, för om ett tag ska jag skaffa gymkort så jag kan träna ryggen så att det blir bättre, pallar inte med denna smärta varje dag lix.
Kommer jobba hela helgen så idag är den enda dagen jag kan vila så det är precis vad jag ska göra, bara ligga och kolla på film eller serier :)
Ska snart göra iordning frukost och efter det ska jag hoppa in i duschen och tvätta mitt hår, blir ju så jävla äckligt efter man jobbat, det stinker typ popcorn, haha kanske inte men det är inte fräscht iallafall! Igår orkade jag ju inte hoppa in i duschen då jag kom hem halv 1 typ -.- tog bara 2 alvedon och min nässpray mot öronen (låter sjukt jag vet) sedan gick vi båda och lade oss, ja älsklingen satt uppe när jag kom hem så vi somnade tillsammans, hade det mysigt, tror faktiskt att det blir bättre mellan oss nu då det varit lite nere, men vi är påväg upp igen, som vi alltid gör eller hur baby?

Nej nu ska jag kolla klart på Våra Bästa År och sedan det som står ovan :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: okej, tack för din röst!:)



tack, kram på dig=)

2010-02-19 @ 14:39:40
URL: http://matildasimonette.blogg.se/
Postat av: Liinda

jääätte fin design, vad använder du för program till headern? :)

2010-02-19 @ 15:11:47
URL: http://lindanguyen.devote.se
Postat av: Emma

Sv: Jaa tyvärr, jag fattar inte hur mycket snö det kan komma!:(



Måste fråga, vart är den vänstra bilden i din header knäppt? :)

2010-02-19 @ 16:58:44
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0