Vi om någon ska inte klaga

Har läst på olika bloggar där de klagar över att USA inte kan komma på egna filmer då de ska göra amerikanska versioner av Millenium filmerna och Snabba Cash, ja men so what? De filmerna är ju skit bra och jag personligen tycker det ska bli spännande och se de amerikanska versionerna!

Men lix, säg något vi inte tagit från USA, kanske inte filmer men typ Tv-Serier!
Big Brother, Let's Dance (Dancing with the stars), Top model, Svenska Hollywoodfruar, alla serier där de gör om husen (Extreme homemakeover), Kniven mot strupen är likt Gordon Ramseys program osv .

Så om några ska inte klaga på att de snor filmer från oss och föresten så snor de inte, de får ju göra filmerna och har tillstånd och allt, var glada istället att det är så många som gillar våra svenska filmer!

Kommentarer
Postat av: Classy - ung blivande mamma ♥

Haha ja visst är han :P



Allt är bara bra med oss, lill*n är en riktig vilde för tillfället, haha. Hur mår du sj?

2010-08-20 @ 13:31:22
URL: http://classys.blogg.se/
Postat av: Moa

Hejsan! Det är såhär, att jag behöver din hjälp!

Jag är med i en fototävling, och försöker ragga röster.

Så, nu räknar jag med dig! Som tack för detta, så länkar jag dig på min blogg!



Du får fler besökare. Jag får röster. Alla vinner på detta?

Ursäkta för detta om du inte är intresserad, men.



Gå in på min blogg för att läsa mer! Supertack! :)

( Förlåt om jag skickat detta förut, men det är för att man kan rösta flera gånger! )

2010-08-20 @ 14:03:45
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0