Update

Nejmen hallå där .

Är skit dålig på att skriva jag vet men ibland så orkar jag bara inte .
Men nuså!

Sitter just nu och kollar på Vänner vilket enligt mig är en av de bästa serierna någonsin! Synd bara att det inte går längre utan bara repriser man får se på, men det går ju rykten om att de ska göra en Vänner film, awsome!
Ska snart ut och springa när älsklingen slutar jobbet, ska bli nice men ändå sjukt jobbigt, längesen sist!
Sen ska jag bara slappa i sängen med datan, är fortfarande sjukt trött, vet ej varför men jag sover ju ordentligt men är ändå trött... Nuförtiden så är skönhetssömnen på 7 timmar, om man sover för lite eller för mycket så kan man få hjärtproblem och det gott folk, det vill vi inte!
Nej så se till och sov 7 timmar varje natt så kommer ni må bra, se till och träna och ät nyttig mat så mår ni ännu bättre! Själv är jag jätte dålig på det, men ska försöka bättre men inte lätt i detta hem, haha...

Så vad har hänt mer idag då?
Jo jag städade upp lite i rummet, vi har haft två stora påsar med massa grejer i som stått lite i vägen , så packade upp allt och gissade vad jag hittade?! En spindel, låg i en kopp (med mig och älsklingen på) , först trodde jag den var död men sen började den röra på sig så fick panik så jag sprang till köket och spolade ner den i avloppet , mohaha . Usch riktigt äckligt men men .
Hittade en jävla massa skit som vi ens inte behöver men vågar inte slänga för mycket heller . Så slängde bara ner det i lådor och en kartong ska ut i förrådet , usch vill ens inte tänka på hur mycket skit som kommer slängas när vi flyttar, eftersom det är ett tag kvar kommer vi samla på oss ännu mer skit, haha .

Gick även ner och handlade lite lunch, the famous makaroner och köttbullar , är väldig petig när det kommer till mat och till och med makaroner och köttbullar, det enda som finns här hemma är ideal makaroner och mamma scans köttbullar medans jag bara gillar snabb makaroner och findus små köttbullar, haha pathetic i know men gott var det!

Igår var jag på intervju hos Jensen Böfhus, men eftersom de inte ringt så antar jag att jag inte fick det, suger balle för det hade varit ett perfekt jobb, men får jobba ännu mer på SF , yeey ... Nej men jag trivs, bara tiderna som suger .

Nej nu har jag inge mer att skriva, hörs kanske senare

Tjipp!

Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~

vad va de för jobb du sökt? :)

2010-08-19 @ 23:15:49
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0