Snart höst eller?

Det känns fan som det iaf!

Känner ju att dörren på baksidan är öppen iaf, blir riktigt kallt här inne, inte okej!
Blir bara kallare och kallare och det vill vi ju inte, fine att det får bli december, längtar galet mycket men vill ju inte att det ska bli kallt!
Men men ska iaf ner och träna lite senare, typ när älsklingen ska dit så man får sällskap hem iaf, och nej vi tränar inte ihop längre då jag är på övervåningen med maskinerna och älsklingen är på nedervåningen med lösa vikter, där alla spänisar är haha .
Men ska verkligen tag ta i träningen nu, seriöst också, ska sluta med all skit mat och allt sött, får nöja mig med vatten och popcorn på helgarna , haha . Så vi får se hur det går då, speciellt med maten då det inte är det lättaste att bestämma då det jämnt är något onyttigt! Jävla kött och potatis... haha .

Kände verkligen igår hur trött jag var på allting, ifs är inte mitt humör på topp heller men orkade verkligen inte anstränga mig alls igår för att ens vara social, satt där vid matbordet i min egna lilla värld och resten av kvällen låg jag bara i sängen och glodde på danska paradise hotel .
Men jo det är sant, är trött på det mesta, tänker inte gå in på detaljer, känner bara att jag låter det vara tills Thailand sen så får vi se vad som händer, år 2011 känner jag att då kommer det mesta hända, eller jag vill det iaf .
Vad jag vill göra?
- Flytta
- Få ett heltids jobb
- Göra en speciell operation
- Fortsätta med min träning
- Börja plugga kanske?

Ja det är mycket jag vill men allting går inte att göra samtidigt så man får ta det hur det kommer irl .
Men jag ska fan lyckas med mina mål, med mina planer, så är det bara!

Kommentarer
Postat av: Maria - fashionstars ☆

ja nu äre verkligen snart höst

2010-08-30 @ 11:46:24
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; jaa:(

2010-08-30 @ 11:54:37
URL: http://josefiineappelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0