Lär känna mig

Du heter: Frida

Smeknamn: Fidde, lillan, Belle

Låt som när du är ledsen sörjer till: Evanescence - My immortal,

Beroende av: Min pojkvän, familj och vänner såklart!

Vad tror folk om dig? Att jag har sjuk humor, väldigt barnslig och blyg

Stämmer det? Klart det gör, haha!

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och läppar

Hur imponerar man på dig? Att man är sig själv, samma sjuka humor som jag och att man är stark som person

Brukar du skratta för dig själv? Haha ja alltid när det börjar bli sent om kvällarna och jag har tråkigt!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Att de på jobbet planerar att klä ut sig till Resident Evil filmen och om jag vill vara med

Var bor du? I Stockholm

Trivs du där? Ja det gör jag, dock vill jag inte bo här föralltid, vill bo i ett annat land

Hur svarar du i mobilen? "Ah hallå?" eller om det är dolt eller något nummer jag inte känner igen så blir det "Hej det är Frida"

Vem ringde du senast? Älsklingen

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han inte ville ha något från affären

Antal timmar sömn inatt: ca 5 timmar

Sov du ensam: Nejdå

Brukar du komma i tid: Jag är alltid noga med att komma i tid. Åker alltid för tidigt så jag har typ en kvart, tjugo minuter kvar

Hur känner du dig nu: Trött, ont lite överallt

Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vit typ

Vad tycker du om fötter: Jag tycker alla fötter är fula haha

Vad saknar du: Min pojkvän och mina bästa vänner

Hade du en bra kväll igår: Helt okej!

Favorit dryck på morgonen: Te eller bubbelvatten, haha

När brukar du oftast gå och lägga dig: När jag är trött eller när älsklingen ska sova

Är du blyg? Ibland


Sysslar du med någon idrott: Nej men jag tränar på gym och är ute och springer

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja absolut

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Om jag fick vara en kille för en dag skulle jag prova på hur det kändes att ha sex med en tjej!

Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag, jag menar det kunde ju varit värre? haha

Är du bortskämd: En del kan tycka det men det gör inte jag

Vad gör du i morgon: Är ledig så vet ej

Vad är det värsta du vet? Falskhet, kärleksproblem, att vara sjuk

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har de bästa vännerna man kan ha!

Vad är det finaste du fått? Min pojkvän och mina vänner

En speciell dag du minns: Den 18 mars 2007

Du samlar på: Jag samlar på biobiljetter (har flera buntar) och mynt

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på situationen men oftast är det pojkvännen

När grät du senast: Imorse

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Betala av allt skit och resa till något land jag alltid velat åka till och bara ta det lugnt

Vill du gifta dig: Ja

Vill du ha barn:
Ja

Är du musikalisk? Haha njae skulle jag inte påstå

Vad dricker du helst när du är törstig: Bubbelvatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: För många gånger

Biter du på naglarna: Nej usch

Kommentarer
Postat av: dena

hej! kul att du antagligen gillar min bild, men du får faktiskt skriva varifrån du tagit den!! syftar på bilden i inlägget under detta (gick inte att kommentera), den på blommorna.

2010-08-21 @ 13:00:58
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0