I want to sleep

Godmorgon!

Är uppe redan nu, eftersom älsklingen skulle upp tidigt och de andra inte kan hålla käften så vaknar jag och kan inte somna om, inte okej.
Har vaknat en hel del gånger inatt av att jag är kissnödig, men gick inte upp alla gånger, men det blev en hel del, så har inte sovit så mycket inatt så är bajsans trött .
Ska snat äta frukost och ta medicinen, sen ska jag nog bara ligga i sängen idag, känner mig inte helt okej idag heller vilket suger, orkar inte bara ligga hemma idag heller, men det ser så ut .
En nackdel med att sitta framför datan förlänge är att när man inte har något att göra så går man in på massa shopping sidor och jag säger då det, det kliar i fingrarna .
Just nu vill jag ha en ny kamera, vill ju självklart ha en systemkamera men funderar på att köpa en digitalkamera först sen efter Thailand så får det bli en systemkamera, det låter väl bra?
Sen måste jag eller vi heter det beställa nya hörlurar till älsklingen, för hans har redan gått sönder så när han spelar eller raidar så måste jag sänka tvn och höra när alla andra pratar, inte okej . Synd att de hörlurar som är bra måste vara förjävla dyra :/ men vi ska nog hitta ska du se!

Nej nu ska jag äta frukost, hörs sen!

Tjipp

Kommentarer
Postat av: linnea :]

MISSA INTE DAGENS BLOGG!:)

2010-08-21 @ 11:36:00
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0