Hata hata hata hata

Ja min morgon var inte direkt den bästa på länge.
Har fått urinvägsinfektion igen, fy fan vad jag hatar det..

För er som känner mig vet ju hela historien men för er som inte vet så har jag haft problem med detta i 3 snart 4 år, har fått olika mediciner men ingen verkar ju fungera märkte jag nu . Första gången hade jag det en hel sommar, den kom och gick och samma version om och om igen .
Eftersom ingen i min familj eller i min närhet hade haft det så visste vi inte det från början så vi lät det bara va, men tillslut fick jag nog och gick till läkaren .
Efter ett tag igen så kom det tillbaka och skolan drabbades mycket av detta eftersom jag inte kan gå utanför dörren när jag har det, eftersom man pissar jämnt fast det kommer ju bara en droppe och nu på senaste gör det skit ont så att jag får tårar . Har sammanlagt gått till läkaren 6 gånger här i V-Tuna pga av detta, har kvar alla kvitton och allt, så det har inte varit billigt kan jag ju säga er! Haft olika läkare som sagt olika saker och gett mig olika mediciner men tillslut var det en läkare som tyckte det var jätte skumt att jag haft det så ofta och att det alltid kommit tillbaka så fick en stark medicin som fungerade, trodde jag!
Nu har jag fått det igen men tur som är har jag kvar medicin hemma så kan äta det men måste ändå kolla upp skiten, igen...

Bara det går över tills nästa vecka för då jobbar jag varenda dag och har inte tid att vara sjuk.
Så jag har varit uppe sen 5 imorse, har inte kunnat somna om förens någon timme sedan, hann sova hela 2 timmar sen vaknade jag och kunde inte somna om, som vanligt .
Men har ätit mycket och dricker massor med vatten, te och cola, hehe . Ska snart äta lunch då jag käkade frukost vid halv 7 imorse, haha helt otroligt för att vara jag .
Så nu tänkte jag spela lite, sen är det lunch, sen ska jag försöka sova lite, smärtan försvinner för ett litet tag då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0