En dag på stan

Är äntligen hemma från en dag på stan med becca!
Först mötte vi upp denice för lunch som vart på kvarnen på söder, skitgod ceasarsallad, mumma! Dock var det en geting som störde oss hela tiden (både jag och denice är super rädda för dem) så vi gick så fort vi kunde haha :)
Satt och snackade en stund om lite saker, typ utgång i helgen, awsome!
Sedan gick jag och becca vidare och shoppade lite!
Jag handlade mest nödvändiga saker (kan jag försöka intyga mig själv haha) men det vart en del men bra saker :)
kanske kan visa sen om jag har orken till det det vill säga .
Men är äntligen hemma nu och ska bara ligga i sängen och slappa och kolla på min nya serie jag börjat kolla på, skriver mer om det senare!

Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0