Utekväll med tjejerna!

Yes igår hade jag det riktigt kul :) längesen jag träffade tjejerna!
Började med att jag mötte upp Rebecca på götgatan så promenerade vi ner till Denise jobb för att möta henne, sedan åkte vi hem till Denise och de gjorde iordning sig osv, lyssnade på partymusik och drack öl .
Sedan åkte vi in till stan för att äta, kändes som vi gick runt i hela stan för att hitta någonstans att äta men vi slutade hos Texas Burger co , mumma på det! God mat, öl, kan inte bli bättre :) satt där ett tag och bara snackade, sedan mötte vi upp Alexandra och Emma så drog vi till Moda för att föra lite innan vi drog vidare, drack skit god drink, kanske satt där 1 timme sedan drog vi vidare till Grodan, var världens kö och fan vad alla ska trängas hela tiden, men det är lix ingen ide för precis alla säger till att de ska ställa sig längst bak, haha .
Väl inne vart det mojitos, öl och shots , dans på båda golven och vi hade bara allmänt kul :)
Jag drog hem runt 3 och fan vilken tur jag hade hela tiden x)
När jag kom till tunnelbanan så stod den där så det var bara att gå på, kom fram 26 och nattbussen gick 27 så det var bara att gå på där också, dock så somnade jag, men vaknade upp stationen innan v-tuna, tur eller vad x) hade dött om jag hade somnat hela vägen... Pallar fan inte gå eller åka tillbaka lix, inte ofta de där bussarna går lix .

Nej men jag hade det riktigt trevligt och kul!
Bilder kommer när Rebecca har lagt upp dem på fejjan!

Kommentarer
Postat av: becca

Jävlar, farligt att somna. Jag satte på en film på iPoden för att just inte göra de!

2010-04-25 @ 14:27:45
URL: http://metrobloggen.se/arbicola

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0