Update

Lite tidigare idag fick jag världens ryck och ville inte alls sitta stilla, tänkte städa rummet men det är fan ingen ide, bara någon dag efter så blir det lika stökigt igen haha .
Så jag pallrade mig ner till centrum för att luffa, nej skoja . Först gick jag solade, sedan gick jag in och handlade lunch, blev min speciallare , rostbiffsallad med potatissallad, mumma! Skaffade dessutom en medlemskort där, vuxenpoäng!
Sedan har jag bara varit hemma i min säng, ätit lunch, kollat serier, spelat och ja bara det typ . Fick ju sällskap sen när älsklingen kom hem från jobbet :) han ska snart ut och springa medans jag, hans mami och hundarna ska ut och gå, jag tänker fan inte springa med min jävla träningsvärk, haha .

Nej men det har varit en lugn och skön dag, det gillar vi :)

Kommentarer
Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

sv: HAHA xD Kanske det men väskan var så proppfull att den hade spruckit av ett nda McDonalds sugrör till x)



Jah tyvärr så är det ju så.. Hatar pengar! När jag inte har dem själv förstås (A) xD

Ah vad bra då :D Jo det är bara bra med mig också.

2010-04-29 @ 23:57:08
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0