Update

När älsklingen kom hem drog vi ut för att springa, fy fan vad jobbigt det var asså, fick typ håll direkt och ville bara lägga mig och dö, men jag fortsatte, gick lite emellan åt eller ja för det mesta haha , men ska försöka springa mer så kommer man in i det där!
Sedan hemma så gjorde vi armhävningar och jag gjorde hela 1 situp, då jag inte klarar av att göra det på golvet, måste ha en matta under! Men fick lite gjort iallafall :)

Har även beställt ett par nya converse (vita denna gång) av söta Mathilda , så förhoppningsvis kommer de hem till mig snart :) har ju redan ett par vita men de är alldeles för utslitna och gamla, har haft dem sedan jag gick i 1an alltså 4 år typ, jisses haha x) så det är dags för ett par nya :) tänkte beställa ett par ljus-rosa men det fanns inte så :/

Ja juste, Smulan har trampat sönder svansen på en av hundarna eller valparna, så vi fick fixa till det med två små tändstickor och tejp, haha stackarn x)

Rakade av min pojkväns hår :/ nej vill inte, vill att han ska ha lite hår på huvudet iallafall, som förr, men nej han ska vara envis och raka av det hela tiden ;o och självklart ska han jävlas jämt när vi ska duscha x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0