This is never going to end is it?

Godmorgon på er!

Har inte haft en bra morgon alls, enda sen älsklingens alarm ringde (kl6) så har jag varit vaken , kunde inte somna om, så jävla värdelöst . Huvudvärk har jag också, kan väl inte bli bättre?
Igår tog det ett tag att somna för mig, älsklilngen somnade så fort han lade sig i sängen men jag låg där med musik på och försökte sova, vart lite svårare då jag hörde en låt som jag verkligen hatar, som får mig att tänka på en tid jag vill glömma, jag vet själv att jag aldrig riktigt kommer glömma det utan jag tänker inte på det bara, men när jag hörde den låten så kom minnen tillbaka, usch .
Men tillslut så somnade.

Idag händer det inte mycket alls, tänker inte sätta min fot utanför dörren i regnet, usch nej . Så blir inne hela dagen, ska kolla på tv, film osv som alltid :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Allt blir så jävla tråkigt när det regnar :(

2010-04-17 @ 14:53:26
URL: http://fiktiiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0