Onsdag redan?

Godmorgon på er!

Ja nu när man inte har jobbat så går dagarna sjukt fort, lix redan onsdag, men jag klagar inte jag inte :)
Vill att det ska bli helg :)
Men har iallafall sovit riktigt bra inatt, vaknade bara när älsklingen skulle gå till jobbet men somnade om efter det, dock bara en timme, försökte somna om men det gick inte så då gick jag upp och nu sitter jag här.

Vad händer idag då?
Kl 10 ska jag till frissan efter det vet jag inte, kanske drar in till stan en stund? Nej jag vet inte, får se vad jag hittar på :) ska väl antagligen träna idag med med min baby :) får se om jag dör idag med haha!

Nej men nu ska jag göra iordning frukost och kolla på nått serieavsnitt :)

Kommentarer
Postat av: - Savefors

Svar: Låter super det =)

Jodå helt okej här =)



Kram !

2010-04-21 @ 09:36:21
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

åh vill också till frissan... vet du någon bra? :) tipsa gärna mig :) hihi kram

2010-04-21 @ 14:58:29
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0