Jobbet

Igår var det inte riktigt min dag heller, hade träningsvärk som heter duga och var typ hungrig hela dagen .
Men jag började med att jag fick vara i foajen på dagen, så jag fick för första gången presentera filmer, woho! haha nej var typ bajsnervös eftersom jag hatar att stå och prata inför människor . Men det gick bra, var typ övertrött så skämtade till det lite och skrattade åt mig själv . Som när jag presenterade Draktränaren 3D , alla satt med sina glasögon på så jag sa : "visst ser jag spacead ut, haha" barnen skrattade men alla vuxna bara satt och glodde, kändes lite som öknen ni vet när enn torrboll åker förbi, typ dåligtskämt, hahahah . Fan vad jag garvade .
Men annars gick det bra, tog fast en smitare iallafall, wiho fiddeli is on fire, haha .

Sedan fick jag gå till godis där jag stod hela kvällen, hade typ jätte många dryga människor men det var en som störde mig riktigt mycket! Ni som har koll på bloggvärlden vet nog vem Yousef är, han kom och beställde i min kassa, kände igen honom direkt , inte så konstigt, skit ful . Men han stod och tjaffsade om plusmeny, sorry dude men det är inte mcdonalds du är på! Usch Usch .
Frågade en fråga, fick svaret nej, då frågade jag vad han ville ha, då sade han samma sak jag frågde om från början, men dööööh?

Nej usch sådant gillar vi inte! Hoppas det blir bättre nästa vecka då jag jobbar igen .
Vi ska renovera hela godisdisken och där bak (tror jag) så vi kommer ha en premilminär godisdisk i hörnet av den våningen, ser skit liten ut när de precis har börjat bygga på den men hoppas den blir lite större :)
Så ni som ska på bio på Sergel, ha tålamod med oss, kommer vara lika jobbigt för oss som er! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0