Jag ska spöa allihopa!

Yes då var jag hemma igen och gud vad skönt det är!
Är typ helt slut haha, nej men jag är fortfarande bajsans trött och har väldigt ont i min fot, fattar inte vad jag gjort lix? Kan ju gå på den visst men det gör fan ont . Aja får låta det gå över bara :)

Idag på säkerhetsutbildningen då, ja vad ska jag säga, man fick lära sig hur man ska hantera olika situationer, vissa lagar osv . Alltså det vi kom fram till är att om en person tar en chokladkaka är han en snattare och jag kan göra vad som helst för att få tillbaka den, alltså spöa ner honom och ta chokladkakan och gå tillbaka, haha nejdå . Men om de gör motstånd tillbaka får vi ta i med hårdhanskarna! Då vet vi, hehe ;P
Hon stod och pratade i över 2 timmar , jag höll fan på att somna, seriöst, men hade Anna och Aron bredvid mig som satt och skrattade/fnissade hela tiden och jag var typ övertrött så det slutade med att alla garvade åt typ ingenting? Jo en kille som ställde en massa frågor jämt som typ lät hög, haha . Lät typ såhär :
"Jo men en gång när vi hade en rånare, då jag satt i kassan så kom han med en pikkadoll, och jag visste ju inte vad jag skulle göra så jag stängde in honom rummet, tänkte typ leka Rambo, men då kom ju jag på att han skulle säkert börja skjuta överallt, så då släppte jag ut honom" HAHAHA man lix, men vah?

Nej men lärde sig lite, bra det iallafall!
Efter så drog jag ut på stan och kollade lite, köpte hem ett vanligt vitt linne från gt och en bok till min älskling som han tjatat om nu så :) tänkte köpa lite mer grejer som typ strumpbyxor osv, men det tar jag en annan dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0