I'll see you soon then?

 

Älsklingen och jag kollade nyss på filmen Dear John och wow vilken film, riktigt bra film tycker jag, en härlig, fin men ändå jätte sorlig kärleksfilm som alla borde se!
Denna film får 5 av 5 toast! yes ni läste rätt, båda två spelar rollerna jätte bra och de är så söta ihop.
Det kom många tårar jag kan säga då filmens handling är ett känsligt ämne för mig, då min baby kanske ska ut i militären, har väldigt många tankar om det.
Jag vill självklart inte att han ska åka iväg och vara borta i flera månader, för jag vet hur det kommer bli, att jag blir själv här i dårhuset och jag kommer typ jobba ihjäl mig för att hålla mig sysselsatt och inte tänka och oroa mig för mycket . Men självklart så vill jag att han ska göra det han vill göra och om detta är det så ska han självklart göra det!
När han kommer hem så ska vi bara vara, knulla som jävla djur och ta vara på tiden vi har, för usch nej vill ens inte tänka på vad som kan hända när han är ute i krig eller bara patrullerar . För han vill ju göra utlandstjänst .

 

Nej usch nu ska jag sluta tänka så mycket på det nu, jag får ta detta när stunden väl är kommen :/

 

Men älskling jag vill att du ska veta att jag vill att du ska göra det du vill göra, jag kommer att stanna hos dig no matter what! Jag älskar dig mer än någonsin ♥


Kommentarer
Postat av: Litet Kakmonster - Hanna

sv: Jah visst är den!? :D

DEt hoppas vi på :D DU får lägga upp bilder sen när du fixat! ^^

Haha exakt vad jag också tycker :P



Åh jag vill se den filmen! ^^

2010-04-18 @ 00:27:36
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/
Postat av: Savefors♥

Svar: Haha den dagen som bilden togs var han helt utslagen ^^



Kram Savefors♥

2010-04-18 @ 11:11:33
URL: http://saavefors.blogg.se/
Postat av: johanna

svaren ute!:)

2010-04-18 @ 14:48:25
URL: http://johannablomstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0