Igårkväll

Igår bestämde vi oss för att dra på bio och vi såg på kick ass och fy fan vad grym den var asså! Jag gillar den riktigt mycket, riktigt rolig också, haha garvade som fan :D den får verkligen 5 av 5 toast!
Den rekommenderar jag starkt till er som är över 15 år! hehe ;) vet inte hur många gånger jag har fått neka små barn som vill se denna, den är ju lix från 15 år och det märker man varför när man ser på filmen! Mycket snack, blod osv :) haha och det klockrenaste var fan innan filmen började då killen som presenterade filmen sa "ja då var det dags att sparka stjärt" hahaha fy fan klockren, alla garvade x)

 

Påväg hem så var det fan helt otroligt, först när vi åker på en lång väg med bara skog på sidorna så står det en stor jävla älg på vägkanten, såg ut som den skulle springa över men tror den vart rädd när vi kom så den sprang tillbaka, men vart fan lite skraj då man ser nått stort stå precis vid vägkanten!
Sen några minuter efter ser vi en räv springa över vägen, då tänkte vi båda bara men shit? what the fuck, vill gud att vi ska köra på något djur eller x) haha .
Sedan bara 5 min från vårt hem så ser vi en hare springa över vägen, då bara men vad fan är oddsen lix? haha .


Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: HAha jaah du xD men då kan man ju lite på att frisören kan =)



Ah okej.. måste se den nu då :p

2010-04-20 @ 14:07:04
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0