Igår på jobbet -

Som sagt så håller vi på att renovera hela godisdisken för vi har fått vattenläcka osv, så vi har en lite godisdisk i hörnet av salen och gud vad litet det var x) Det var jätte obekvämt då det är trångt osv .
Kunderna står allt för nära varandra så när det är mycket folk har jag svårt att höra vad de säger så måste anstränga sig för att höra, sedan är disken är för hög vilket gör att kassan är alldeles för högt upp, själva kassalådan åker ut i samma höjd som min mage nästan vid min bröst , jätte obekvämt :/ och där bak ska vi inte ens prata om, haha, allt ligger huller om buller bara, usch nej hoppas verkligen att det går fort med renoveringen!

Men igår så var det rätt så mycket folk, men jag fick världens kommentar till Flickan från ovan filmen, av DJBabyJ , haha han var lite rolig, han bah den söög så jävla hårt, den sämsta filmen han sett på länge och att filmen var det sämsta Peter Jackson någonsin gjort, haha så det var lite roligt att höra om just den filmen , han frågade jag jag tyckte om den, men jag sa bara att jag hade förväntat mig mer och att det aldrig hände någonting och att platsen hon var på var för flummig, typ som hon var hög haha :P
Men han skulle se Kick-Ass med sina vänner och han var typ exalterad över att få se den och vad man läste på hans blogg så gillade han den jätte mycket!

Så nu vart jag sugen på att se den x) älskling ska vi gå och se den? :)

Sedan vid avslut så gick det sjukt fort att städa allting, jag menar utrymmet vi har är inte stort alls så det tog kanske 20-30 min när det brukar ta kanske 1 timme eller mer :P haha :) så kom hem tidigt igår vilket var jätte skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0