I can't sleep without you

Godmorgon på er!

Har varit typ vaken sedan kl 7 imorse men har legat i sängen och försökt somna om, men det gick inte så bra , så jävla värdelöst, bara för att min baby inte är hemma :/
Men gick upp och gjorde iordning min frukost som bestod uatv inte mindre än pannkakor, mumma! Vart så sugen på det , haha som alltid x)

Skrev inte så mycket igår då jag inte hade så mycket tid!
Jobbade till kl 5, det var inte min dag igår asså, kände mig dålig typ huvudvärk och allt och det kom bara en massa otrevliga människor :/ det var typ vara jätte otrevlig mot Frida-dag igår asså :/ usch och fy vad irriterad jag var, det var en kund som jag verkligen sade emot då jag inte orkade med onödiga kommentarer, men ibland får man göra det ;)
Åkte hem efter jag var klar, kom väl hem runt kvart över 6 och jag och älsklingen gick direkt till gymmet och vi var där ca 2,5 timme, så jävla skönt asså! :D i slutet körde jag på riktigt hårt och älsklingen var duktig som vanligt :)
Idag blir det ingen träning då jag jobbar till 11 men imorgon så :)
Efter träningen så gick vi hem för att äta, klockan var ju lix mycket! Middagen bestod av hemmagjord pizza, mumma vad gott det blev, blev riktigt mätt, hehe :)
Efter det vart det dusch sedan lade vi oss i sängen och somnade, vi båda var helt slut, haha :)

Idag händer det inte mycket alls förutom jobb, jobbar till 11 så kommer komma hem sent :/ inte taggad alls, men det säger jag typ varje gång, haha x)
Så ska snart börja göra mig iordning sedan blir det åka till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0