Hoppas du sover gott mitt hjärta

Jo tänkte inte skriva så mycket då min baby ligger bredvid mig och sover, men just nu skriver jag så tyst det går, haha :) tänkte bara säga att det blir lite tv-tittande innan jag tänkte sova, bara för att jag vet att jag ska upp tidigt och jobba imorgon så är jag inte ett dugg trött, så värdelöst .

Usch har bara en orolig känsla i magen, när jag tittar på min baby, nu när vi bor tillsammans så sover vi ju såklart bredvid varandra varje kväll, men sen när han kanske åker iväg, kommer jag få sova själv, väldigt länge ...
Kommer ihåg i somras när vi var ifrån varandra ett tag, så låg jag där hemma med vårat täcke och kände din lukt, en sådan underbar doft det är, kommer ihåg hur jag låg och kramade om täcket och fällde massa tårar för att jag saknade honom, usch vill inte ha det så igen . Visst det är inte 100 % säkert att han åker iväg med militären men kanske ...

Nej usch vill inte tänka på sådant nu, då blir det bara mardrömmar, och det vill vi inte .
Men ska stänga av datan nu och krypa under täcket och hålla om min man, min baby .



Älskar dig, då, nu och föralltid

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Haha jaah :)

Jo okej. det blir så mycket jobb i bland >.< hur är det annars då?

2010-04-27 @ 23:48:05
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0