Godmorgon

Vaknade för en timme sedan och jag mår inte bra alls :/ är yr och mår lite halvt illa , inte okej .
Men sov bra inatt iallafall, vilket var jätte skönt, vaknade när älsklingen gick upp, när han gick till jobbet och sen klockan 9, hoppas det håller sig så!

Igår på jobbet var det riktigt jobbigt, hade en sådan träningsvärk så jag ville bara lägga mig ner och dö, men det gick väl an, dock vart jag lite smått irriterad på shiftisarna då de inte kan planera för fem öre, i tisdags öppnade de den nya godisdisken alltså den gamla, men ingenting fungerade men de körde på iallafall . Men igår så sade de till oss att vi som jobbade igår skulle fixa allting, så allting fungerar som det ska och att allting fylls på osv .
Hallå vi var tre stycken fram till klockan 14? Vad fan tänker de med ... Det var folk hela tiden som köpte , det var lix premiärsdagen för Iron Man 2 + att vi släppte förhandsvisningsbiljetter för guldmedlemmar till nya Beck filmen, så det var kö nästan hela tiden, tror ni vi hann med någonting eller, nope!
Tur som var kom det killar från CocaCola och fixade med läsktornen så de fungerar iallafall!

Sen när jag skulle sluta så vart jag skit irriterad, ni anar inte .
Vid fem fick jag gå ner till kassan och sälja där.
Jag skulle slutat vid sju, det menas med att man ska vara klar eller kommit upp b-rummet, men nej, eftersom de skickat två stycken på rast så det kommer tillbaka kvart över sju, så fick vi som slutade sju gå därifrån kvart över, men det vart typ tjugo över . Varför jag vart så irriterad var för att jag hade bråttom, skulle till täby, skulle på bio men ville hinna äta innan då jag inte hade ätit sedan kl två ...
Väl uppe i b-rummet så stämde fan ingenting, fattades lappar osv, men orkade inte bry mig ens, sorry men var så irriterad så det får dom ta!
Kom från jobbet tio i, mitt tåg gick hel, kom fram med tunnelbanan hel , så hann inte med det tåget, så fick ta ett senare, då det var 45 min kvar tills filmen började, är framme vid Täby C tjugo över, nej då måste jag gå runt hela skiten då de har stängt, men är inte det bara perfekt, i regnet och allt, så är framme typ kvart i, tio i, så hann inte äta innan, var bajshungrig men käkade mycket popcorn haha!



Så nej det var inte min dag igår!
Så förlåt älskling för att jag tog ut det mesta på dig, inte med mening alls ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0