Gnällfia

Japp känns som jag gnäller typ hela tiden just nu, fan får ta och lägga ner det snart, men inte lätt när jag nästan alltid blir missnöjd med saker och ting som är bestämda :/
Men nej ska försöka sluta med det och bara låta det vara .

Älsklingen och jag drog till gymmet och tränade, gick väl sådär, kände mig inte 100 procent taggad till att träna och det var mycket folk :/ men nästa gång så fan ska jag träna järnet!
När jag sprang på bandet så såg jag att det var Pearl Harbor på tvn! Så nu sitter jag och kolar klart på filmen, hehe :) Riktigt bra film det där, men sorlig och lååång, men den är värd att se på asså, riktigt bra!

Nej nu sitter jag och smaskar på min macka som kommer bli dagens middag också, troligtvis, nej juste skulle inte gnälla ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0