Fredagsmorgon

Känns som jag varit vaken i hundra år, är riktigt trött .
Vaknade inatt av att tvn var på, fan somnade i reklamen i filmen igår, god damn it! Ville ju se hela , men men :P
sen vaknade jag som alltid när älsklingen går upp och sen när han gick och pussade mig hejdå, och nu sitter jag här .
Läser lite bloggar och kollar på Bella & Tyra Show , ätit frukost också men nu mår jag typ illa, usch .
Men träningsvärken i benen har gått över iallafall, jävligt skönt, tack vare promenaden igår .
Vi tog ju med oss hundarna och gick ut i spåret och gick en lång tid, riktigt skönt! :)
Dock har jag kvar min fruktansvärda träningsvärk i armarna så får mjukna upp de lite när jag ska träna lite senare idag med pojkvännen :)

Idag så händer det inte mycket, inge jobb och ingenting, blir träning senare, ska ner och sola igen, handla någonting tills ikväll kanske? Det är ju valborg men det betyder ingenting för mig, jag skiter i det, orkar inte fira det varje år .
Jag och älsklingen får fira med massa mys ikväll :)

Kommentarer
Postat av: Anna

2010-04-30 @ 09:43:24
URL: http://Q
Postat av: Anna

Jag har lite probs med magen just nu så vi har faktiskt inte planerat något speciellt. Vi har fått lite förslag på vad vi kan göra men som sagt vi får se i eftermiddag hur jag känner mig!



Min sambo hade hört att det skulle komma en Avatar 2, man får hoppas på det. Då helst att den är lika välgjord med. :)

2010-04-30 @ 09:45:14
URL: http://qtee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0