En glad morgon!

Fyfan för igår asså, var inte på bra humör alls, älsklingen var inte hemma så var helt själv mot surfittor, buhu :(
Men när han väl kom hem så satte han sig bara vid sin data och spelade och så gör han allting bättre med att skrika på mig, woho! Men det löste vi med lite angry sex ;) haha .

Men är glad idag, kunde somna om efter älsklingen gick till jobbet! Så fick några extra timmar att sova idag, yeey. Dock vaknade jag av ett sms, hatar det ibland asså -.- , det var från jobbet också som bara är onödigt .
Står att jag kan få jobba ikväll om jag vill det, men dööh jag jobbar redan ikväll så :P

Sedan sitter jag och läser lite bloggar, skrattar och har mig, en del är helt sanslösa asså :P
Men en del är verkligen läsvärda och riktigt roliga att läsa .

Ni har väl inte glömt att lägga till mig på Bloglovin? :)

bloglovin


Kommentarer
Postat av: ~ ♥ ~ Kristin ~ ♥ ~ vackrasol.blogg.se

det är bara bra med mig, kom nyss in... de är ju så härligt väder ute så har varit ute hela dagen.. så mina dags planer ändrades hihi.. nu börjar trädgården se ut som en trädgård :D



kram

2010-04-12 @ 17:09:36
URL: http://vackrasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0