Dumdum är dum

Älskling kom till sängen och sade att han hade läst mitt förra inlägg om att ingen hade lurat mig och så sa han att han hade tänkt att göra det fast på ett jätte elakt sätt, då måste ju jag få veta vad han hade tänkt att göra lix :P
Han hade tänkt skicka ett göra slut-sms men att sedan skriva april april , fy fan vad arg jag hade blivit om han hade gjort det, hade fan dödat honom asså x) lix no sex for you honey!

Haha nej så gör man faktiskt inte, men vem vet vad som kommer hända nästa år den första april, jag kanske kommer komma ihåg detta och vara dum tillbaka ;) nej skulle aldrig .
Men är det inte en till dag då man luras, typ någon dag i maj? Maj maj måne jag kan lura dig till skåne, går väl någon jävla visa? haha .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0