Alone is not my thing...

Älsklingen har åkt hem till sin papi för middag med han och hans familj, jag tänkte följa med först men tror nog att de blir roligare för de andra om jag inte är med, eftersom vi sitter och gullar hela tiden ;) hehe , hans småsyskon tycker nog det blir roligare då , så jag stannade hemma, så är helt själv :/ gillas inte .
Kollade nyss klart på filmen, var inte så bra som jag hade hoppats på men den var sevärd! :)

Så vad ska jag hitta på nudå? :/ finns ingenting att göra, lär väl bli att jag fixar och trixar med datan och kollar på lite serier skulle jag tippa på! :)

Kommentarer
Postat av: sanna

Ibland är det skönt att inte ha något att göra, kan inte komma ihåg sist jag kände så.. =P



I helgen har vi bara grejat med huset och renoveringen. Har fått gjort massor faktiskt så det känns bra! =)



Kram

2010-04-12 @ 09:20:17
URL: http://gadh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0