Mata mig

Snälla jag ber, jag vill bara ha mat i mig asså, är riktigt sugen på allting men nej .
Ikväll blev det tacos såklart till de andra , själv vart det filmjölk till middag, fy fan vad gott säger jag haha ;P
Det luktade gott iallafall från tacosen, buhu :(
Ikväll blir det iallafall massa glass som ska ätas, köpte med mig hem marängswiss och vaniljglass med krossad choklad, gud det var verkligen år och dagar sedan jag åt det , kommer ihåg när jag och syrran brukade käka det hela tiden förut, jag och älsklingen brukade käka det hela tiden förut också, speciellt sommaren 07, vår första sommar <3 .
Så nu ligger jag här hungrig och tycker synd om mig själv, haha fy fan vad livet är underbart ibland x)



Kommentarer
Postat av: Niklas C

Svar: vad jobbigt att vara sjuk! Du får krya på dig =)



Kramar



Med mig är det bara bra =)

2009-11-20 @ 19:04:31
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0