Fiddeli goes housewife

Japp idag har varit en riktig tråkdag men jag har iallafall gjort någonting idag haha .
Började med att städa, vilket bara blev halva rummet innan vi åkte och skulle kolla på byrå, vilket det inte blev, vi hittade en perfekt garderob, dock fanns den inte kvar nu så vi beställde den så vi får hem den om ca 2 veckor :) + att vi hittade ett nytt fint skrivbord , som vi kan ha datorn på och alla jävla spel, filmer osv . Men den ska vi köpa senare nästa vecka typ :) så detta rum ska det äntligen bli ordning på!
Sedan pantade vi massa flaskor osv så det vart kaching på det, sedan handlade vi massa till maten osv, vi hittade gamla drickor som verkade skit gott så det köpte vi hem, kommer ihåg att man drack det när man var mindre , blå dåre hette den tror jag , hehe . Sedan när vi kom hem så började jag med maten, lagade min specialitet , spaghetti bolognese, mumma! Hade i lite mer än vad jag brukar så det vart jätte gott :)
Så nu känner jag mig duktig! Men men dagen är inte över och jag måste fortsätta städa men det blir inte förens om en låååång stund .

 

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur ser skrivbordet ut då? :)

2009-11-22 @ 21:12:52
URL: http://rainbowhearts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0