Chill dag


Ännu en dag som varit jävligt chill, rätt skönt faktiskt men vill dock jobba också eftersom man inte får pengar av att sitta hemma och pilla naveln lix , men börjar ju i deember :)
Älsklingen kom hem tidigare idag vilket var najs, kommer ju alltid med sina iskalla händer och tar på mina ben, mage eller boobies, haha den jävlen . Dock så sitter han bara vid sin datajävel så något sällskap har man inte direkt , haha .
Imorgon hade jag tänkt åka in till stan och kolla julklappar, men har ingen lust att åka själv, ska höra om någon eller några kan hänga med :) Vill bara köpa alla julklappar nu så att man har det gjort , dock vet jag fortfarande inte vad jag ska köpa till min mami eller lille-po . Får höra av mig till dem och fråga .
Någon som vet vad man kan hitta på för julklappar?




Kommentarer
Postat av: Malin

Jo det är bra med mig.

Haha jag har typ inget att skriva, seegt!

Hmm..vad gör du? :)

2009-11-26 @ 16:56:28
URL: http://rainbowhearts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg!



Ha en bra dag<3

kolla gärna min blogg, o lämna en kommentar

2009-11-26 @ 18:24:45
URL: http://feeliciias.blogg.se/
Postat av: Classy

Vad gulligt :)

Ja man vill ju det, har man vell skaffat en så kan man inte sluta :P haha

Okej, låter skönt. Samma här, den här j*vla förskylningen tycks bara bli värre :/

Vad med i tävlingen jag har nu om du vill gums :)

2009-11-26 @ 20:01:42
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0