Baby when you sleep, I just love to look at you and smile, because I love you so much .

Ja nu ligger vi båda här i sängen, för typ 1-2 timmar sen så somnade vi båda i sängen, haha vi båda var skit trötta och om ena somnar så somnar den andra, så är det ju bara . Men nu är jag vaken och typ inte ett dugg trött medans min bebbo ligger fortfarande och sover, så jävla socialt lix, haha . Man får ju så bra svar tillbaka när man försöker prata med honom .

Jag - Älskling?
Älskling - Mm
Jag - Är du trött?
Älskling - Heej

Men what lix?

Jag -  Sover du?
Älskling - Mm
Jag - Haha gör du ju inte..
Älskling - ...
Jag - Älskar dig
Älskling -  Mm

Får så gulliga svar tillbaka haha xD lovar att han ens inte kommer ihåg detta ... xD



Kommentarer
Postat av: Classy

Haha, så där är min snubbe också när han pratar i sömnen :P

Ska du göra imorn då gums?

2009-11-09 @ 23:50:23
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: mizthanguyen/v.

svar: awuu taack såå mycket thihi :) :D

2009-11-11 @ 10:16:41
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0