The place where i belong

Godmorgon!
Hoppas ni sovit gott för det har jag verkligen gjort, vaknade inte en ända gång inatt vilket var riktigt skönt :) Men jag och älsklingen kunde inte somna förens mellan 1-2 inatt men vi lyckades!
Vi hade det så mysigt igår :) bara låg och höll om varandra och snackade om massa saker, myspys!
Men men vad händer idag då?
Ska jobba ikväll igen då jag har min andra utbildning, så ska väl göra samma sak som jag gjorde igår så det ska nog gå skit bra :) Men som sagt så börjar jag inte förens ikväll typ så idag ska jag bara chilla och fixa iordning mig i lugn och ro, fixa matlåda osv :)
Men nu tänkte jag som jag gör varje morgon (haha) fixa iordning lite frukost och kolla klart på Våra Bästa År .

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: Hittills har jag sökt i butiker, men dom vill helst ha folk med kassavana. Och det har inte jag, men man kan ju inte få om man aldrig får börja:(

2009-12-16 @ 12:19:27
URL: http://engstromemma.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Ja den var faktiskt helt okej! :)

2009-12-16 @ 13:26:51
URL: http://anniwiwo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0