Städa städa städa

Ja usch vad jag hatar att städa . Jag ska ju rensa ur hela garderoben men grejen är den att det inte slutar där, för att komma fram så måste jag städa undan en massa, sedan har vi så skitit golv hela tiden för att massa djur går där hela tiden + vi med haha så sopade upp allt det (orka dammsuga lix?) sedan började jag med garderoben, haha hade ingen aning om att vi hade så jäääävla mycket kläder eller det är mest min älskade pojkvän som har en massa som han aldrig använder så nu en gång för alla så ska vi slänga eller göra oss av med de kläder han inte vill ha , lix tar ju en massa plats bara .
Men det är skönt att äntligen får det gjort :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0