Ssshh



Vi föll för varandra vid första gången vi träffades. "Love at first sight"
Jag kommer ihåg som om det vore igår, en typisk tonårskärlek . Vi hade samma lektion och vi hade ögonen för varandra och det var Freddy som tog det första steget genom att skriva till mig på Playahead, vi skämtade, retades och vart bara mer och mer kära, det var helt underbart :) Men jag älskar honom mer nu än någonsin ♥

Vi båda är sk "prylbögar"
Japp tyvärr så vill vi alltid ha en massa saker som vi egentligen inte har råd med, som två datorer, stor plasma tv, ps3, massa spel, bil osv . Men vi trivs med det så varför inte köra på haha .

Vi båda är riktigt lika varandra
Ibland är det skrämmande hur lika vi är, men jag tycker bara att det är mysigt och roligt, då vi har samma dåliga humor, samma smak på film, musik osv . Men såklart gäller det inte precis allt .
Men vi har hört två gånger hur lika vi är utseendemässigt, haha . Först var det min mormor som sade på julen 07 hur lika vi var, jag bara skrattade haha . Andra gången var sommaren 08 tror jag, då vi satt på baksidan och åt så kom de några grannar? och trodde att jag var Freddys lillasyster, HAHAH då brast jag ut i garv, asså där sitter jag och hånglar upp Freddy lix och de trodde att jag var hans lillasyster, som dessutom är 11 år och rödhårig, hur man får ihop det har jag ingen aning om haha, kan det vara för att vi båda heter Frida, yeah .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0