Nyårsafton

Ja gott folk, idag är det nyårsafton och imorgon är det ett nytt år, fy fan vad skönt säger jag bara!
Detta år har både varit det bästa och sämsta året ever .
Men hur ska detta firas då, jag har ingen aning, just nu känner jag bara att jag vill chilla hemma eftersom jag jobbar imorgon, kan ändå inte dricka då, eller jo dricka kan jag ju men palla vara bakis på jobbet -.-
Men vi får se vad som kommer upp :)
Idag är det iallafall min och älsklingens dag har vi bestämt! Vi ska bara vara idag med varandra, laga mat tillsammans osv, myspys :)
Igår var jag typ helt död, jobbade heldag men det gick väl helt okej, det största problemet var väl maten, hade ingen matlåda med mig alls och jag orkar inte gå och handla mat två gånger lix, så till lunch vart det popcorn med cola (haha) och till middag vart det donken ;o dock var jag för hungrig för länge så när jag skulle äta mådde jag bara illa så fick inte i mig mycket mat igår :/ men mycket energi, de delar ut drickan Burn så trött är man ju inte haha .
Sedan när jag skulle åka hem så kom älsklingen och hämtade mig i Mörby, dock vart han stannad av polisen, riktigt onödigt, men klantigt av älsklingen också, han åkte i en fil där bara bussen får åka och stannade på ett övergångsställe för att hämta mig x) just då åkte polisen där så fick stanna kvar en liten stund ...
Men men vi kom hem iallafall .
Just nu ligger jag och typ hungrar ihjäl så ska göra iordning frukost nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0