Juldagen

Har spenderats med jobb och ytterligare jobb, har jobbat typ hela dagen, vilket har varit skit segt då min dag började skit pissigt asså men det vart bättre senare då man fick ta det lugnt + alla roliga man jobbar med :) Man frågade ju alla hur de haft på julen osv :)
Hade några pissiga kunder men det var bara att bita i det sura äpplet och le iallafall, verkar som det varit en dålig dag för alla som jobbade idag haha, är det typ "göra oss skit sura dagen" idag eller? Göra det surt för oss som jobbar för att ge er en bästa bioupplevelse, haha .
Men men nog om det .

Kom hem för en lång stund sedan men myste lite med älsklingen, vi gjorde iordning några skinkmackor och kollade på Paradise Hotel och nu sitter han och nördar sig vid datan och jag med xP finns inte så mycket att göra eller någon bra film på tvn så tänkte väl efter jag bloggat klart ska in i badrummet och göra allt som behövs där och sedan kolla på film tills jag somnar .
Imorgon är jag ledig, yeey! Så jag och älsklingen ska ha en Fri&Fre dag imorgon, bara vi två ska shoppa en massa, ska till Ikea, massa andra affärer och så ska vi till Täby Centrum, orkar fan inte åka till stan, till allt kaos lix, visst tror att det kommer vara mycket folk i Täby C med men inte lika mycket som i stan och ett stort + är ju att det är inomhus haha . Men det ska bli mysigt, bara han och jag, ska se ifall vi kanske kan gå på bio eller något imorgon? Vill se filmen Old Dogs, verkar rolig! Den har varit utsåld hela dagen så den måste varit populär! Men vi får se :)

Har saknat min baby hela dagen idag, vet inte varför men har saknat honom extra mycket idag, ska bli skönt att få vara lediga några dagar tillsammans så vi får umgås lite! Blir inte så ofta nu lix när han jobbar morgon/dag och jag jobbar dag/kväll . Lix jag börjar när han slutar typ, riktigt segt men det är pengar lix .
Men det var skönt att komma hem till honom och bara pussa på honom :) Allt känns verkligen helt perfekt nu så är fan bara glad hela tiden nu när vi är med varandra :)
Bara så du vet älskling, så älskar jag dig mer och mer för varje dag som går, du är mitt allt och jag vill leva resten av mitt liv med dig, kommer aldrig glömma den natten då du sade det allra mest gulliga till mig, fick fan glädjetårar :) så lycklig gör du mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Svar: Ja, tack, det är bra. :)



Händer idag? :)

2009-12-26 @ 09:42:10
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: Michael Jackson - Minnesblogg

Svar: Jag ska strax till min mormor och äta.

2009-12-26 @ 15:19:11
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg :)

2009-12-26 @ 17:58:32
URL: http://thiinkastriid.blogg.se/
Postat av: Emma

Tråkigt med sura kunder :(



Sv: Detsamma :)

2009-12-26 @ 18:44:58
URL: http://engstromemma.blogg.se/
Postat av: E M M A T J

sv; hehe jajamen!=)

2009-12-27 @ 10:54:13
URL: http://emmatj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0