Inte min dag

Har varit hemma hela dagen, vart aldrig stan med tjejerna, men vi får ta igen det när vi alla kan! :)
Men har iallafall hunnit med att städa lite, tog hand om disken och slagit in nästan alla julklappar, äntligen, haha tyvärr så är man ju typ sämst på att slå in julklappar men det är ju insidan som räknas ;)
Ikväll blir det bio, födelsedagspresentbio! Freddys lillebror fyllde 11 år (på samma dag som mig haha ) iår så nu får han se de flesta filmerna så vi ska ta med honom på en biopremiär, Avatar!
Ska bli kul :)

Kommentarer
Postat av: Classy

Foten börjar faktiskt bli bättre nu :) Bara det att den fortfarande är så jäkla svullen så att ja inte får på mig mina skor. Får gå runt med sambos skon på den foten, haha. Ser verkligen as roligt ut :P



Ja han är jätte mysig lillen :)



Vad mysigt, vad såg ni för nått? Det går bra på jobbet annars? :)

2009-12-18 @ 18:05:05
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/
Postat av: Emma

Kul!:)



Sv: Ja jag förstår det, inte många som trivs på McDonalds :P

Min syster har flyttat till en ny lägenhet här i uppsala så ska hjälpa henne att städa ut den gamla:) Sen ska vi försöka hinna med lite shopping oxå:)

2009-12-18 @ 19:26:45
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0