I love shopping

Japp det har blivit mycket shoppande nu, yeey älskar att shoppa, såklart mest till mig själv då men nu vid jul så vill man ju ge sina nära och kära det de vill ha så att det blir glada :) Hittade bara en julklapp idag så nu återstår det två stycken kvar, kommer på hela tiden att det alltid en kvar, men nu vet jag säkert att det är två kvar :)
Men köpte lite grejer till mig själv, främst nu och snygga jobbarskor, svarta skor med paljetter, skit snyggt! Sedan en kofta och så inskaffade jag mig en free-bra, haha de ser lite roliga ut men de är skit bra ju :)
Kom hem för kanske en timme sedan men jag var så sjukt hungrig så ställde mig och lagade mat på en gång, vart såklart wok a la Lundin, vilket blir min matlåda imorgon med då jag jobbar :)
Men nu ska jag mysa lite med min bitterfitta till pojkvän!
HAHAHAHHA

Kommentarer
Postat av: Elin ♥

sv: TACK så himla mkt! :D

2009-12-14 @ 19:04:33
URL: http://dizzylicious.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja shopping är så kul:)



Sv: Ja känns i princip omöjligt att få jobb just nu, trist. Jag hoppas det vänder snart!:)

2009-12-14 @ 20:17:56
URL: http://engstromemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0