Hemma igen

Nu är vi hemma igen från middagen, den var helt okej :) Fick fina presenter och gott sällskap .
Måste bara säga, Pizza Hut, visst deras pizzor är världens godaste men deras service kan suga kuk, asså att få beställa tog en evighet, sedan tog det fan 20 min att få drickorna och 10 min efter det kom förrätten sedan tog det väl 30 min att få pizzorna som dessutom var kalla, så hann käka en bit innan vi sade till att de var för kalla och va fan får man för svar tillbaka "ehm jag vet inte riktigt vad jag ska göra, ska jag värma på dem?" men ja hallå, nya vill vi inte ha då det säkert skulle ta ytterligare 30 min att få dem, skit hungrig var man också .
Haha bra mat men deras service kan suga hästpung ...
Men annars så var det trevlig, gulligt av min älskling att följa med, betyder mycket :) ♥
Nu är jag bajstrött och vill sova men ska duscha om en stund och sedan ska vi kolla på film, mysmys :)




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0