Hemma från jobbet

Nu är jag äntligen hemma, jobbade över fan 40-50 min, kanske inte så mycket att gnälla över men segt att jobba över när man ändå slutar så pass sent men men nu är jag hemma och säker :)
Det är fan svinkallt ute nu asså :/ men fryser mest om huvudet och ansiktet så måste fan skaffa mig en mössa , gav ju min kära AIK mössa till min älskling gullig som jag är :) så får ta och köpa mig en ny :)
Juste älsklingen kom och mötte mig vid tåget, var typ hundra år sedan han gjorde det så vart så glad, alltid kul att få sällskap hem :)
Hade då utbildning på jobbet och det gick bara bra, rätt mycket att komma ihåg men har ju utbildning 2 imorgon så vi får se vad man kommer ihåg , hehe . Men hade det kul, tiden gick fort iallafall, fick vara med Dea också vilket var roligt :) Men som alltid så orkar jag inte skriva så mycket då jag är seg, är inte så jätte trött idag men jag är jävligt seg så ska chilla i sängen tills älsklingen sliter sig från datan så vi kan sova tillsammans :)
Hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0