Godmorgon kära söndag

Japp idag är det faktiskt en bra dag, för jag är ledig från jobbet idag :) Så ska bara ta det lugnt och chilla med älsklingen :) Igår så jobbade jag då till 22 fast fick lite övertid då hon som vi väntade på var jävligt seg .
Men igår var första gången jag jobbade själv, alltså ingen utbildning men det gick hur bra som helst, hade två på min sida som hjälpte om det var något, hade kul med dom :) En var en gammal gubbe som skulle snacka hela tiden, ni vet "På min tid ..." men men :) Fick ta hand om några smitare som vart riktigt arga men har man ingen biljett så får man gå ut , mohahaha . Ett klagomål och så fick jag hjälpa en rullstolsbunden, det är alltid bra med extra träning :)
Men nu vet jag inte hur mycket jag kommer få jobba i foajen men någongång ibland kanske :)
Vad händer idag då?
Käkade nyss frukost så ska smälta den med att läsa lite bloggar och skriva här nu hehe, sedan ska jag och älsklingen ner till centrum för att handla lite , massa gott! Vi har inte ätit godis eller något på länge nu, inte på hela helgen, har bara ätit brända mandlar och inget mer . Så bra jobbat för oss!
För att sumera denna vecka så har den bara varit bra, börjar äntligen trivas igen, kommer skriva mer om det senare :)




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0