Gårdagens film



Kollade på denna efterlängtande film igår!

Jag tyckte den var bra men kanske lite för överdriven men annars bra, tror alla killar dreglar när de ser denna film då Megan Fox är med, haha . Några ansiktet man inte trodde skulle vara med, som en viss "Seth Cohen" , från geek till rockare . Vet inte riktigt vad ajg ska skriva om denna film .
Handlar om två tjejer Anita och Jennifer, de är BFFs men så en dag så blir Jennifer besatt av typ nån demon eller något liknande, så hon börjar äta pojkar för att se så vacker ut osv . Anita försöker typ stoppa henne osv . Blablabla .

Men filmen får                               4 av 5 toast

 

 


Kommentarer
Postat av: E M M A T J

sv; jadu jag vet inte:p På onsdag fyller jag 16 sen på torsdag är det ju nyår=) själv?

2009-12-28 @ 10:39:28
URL: http://emmatj.blogg.se/
Postat av: aw - gotlandstöis

okej :) med mig är de fin fint!

2009-12-28 @ 10:47:22
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0