Fan vad trött man får vara hela tiden

Är fan trött hela tiden nu känns det som, fan riktigt irriterande, vill sova! Men nej jag ska jobba så det går inte, idag jobbar jag till kvart över 10 men kommer få jobba över som vanligt känner jag på mig -.- .
Men igår var det fan värst, skulle slutat kvart över men mina sista kunder tog fan 20 min att fixa (eller vad man ska säga) då hon typ skällde ut mig för att kortet inte fungerade, men nej då insåg hon att det var fel kort, HAHA in your face fucker, men då vart det ännu mer krångligare men det fixade sig tillslut . Sedan fick jag jobba över typ 1,5 timme så det var inte najs, var hungrig och trött så ville bara hem .
Dock gjorde jag misstaget att inte lägga mig direkt utan låg och kollade tv och film tills jag somnade, vilket resulterade att idag är jag skit trött . Vill bara lägga mig ner hos min älskling och mysa .
Men denna dag går nog fort, hoppas jag .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0